Ἀπάνθισμα
γραπτῶν μέ μαθητικές “κοτσάνες” ἀφιερωμένο στό ἀπαράδεκτο Ἐκπαιδευτικό μας
σύστημα
ΜΑΘΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!
Ὁ Κωνσταντῖνος Καντάφης ἤτανε Ἕλληνας ποιητής πού
γεννήθηκε στή Λιβύη τῆς Ἀλεξάνδρειας (Γυµνάσιο Ἀθήνας)
Ὅταν ὁ Ὀδυσσέας γύρισε πίσω στήν Ἰθάκη, βρῆκε τούς εἴκοσι
ἀνεµιστῆρες καί τήν Πηνελόπη νά τούς δουλεύει στό φούλ (Γυµνάσιο Θήβας)
Ὁ Λεωνίδας καί οἱ Τριακόσιοι του ἡττήθηκαν, γιατί οἱ
Θερµοπῦλες ἤτανε πολυπληθέστεροι σέ ἀριθµό (Γυµνάσιο Ἀθήνας)
Τήν Ὀδύσσειά της ἔγραψε ὁ Ὀδυσσέας. Τήν Ἰλιάδα ὁ Ἰλιάδης.
(Γυµν. Λαµίας)
Πρωτεύουσα τῆς Κεϋλάνης εἶναι ἡ Λίπτον Τι. (Γυµν. Ἀθήνας)
Ὁ πρατήρας εἶναι λέξη δυσανόητη, δηλ. µέ δύο ἔννοιες.
Μία ὅταν εἶναι σέ ἡφαίστειο καί µία ὅταν δουλεύει σέ πρατήριο. (Γυµνάσιο Ἀθήνας)
Ἐνεργητική φωνή: Κυνηγάω τόν λαγό. Παθητική φωνή: Ὁ
λαγός µέ κυνηγάει. (Γυµνάσιο Κορίνθου)
Ἡ µπανάνα στά ἑλληνικά γράφεται ὅπως καί στά ἀγγλικά,
δηλαδή µέ ἕνα µπα καί δύο να. (Γυµνάσιο Θεσσαλονίκης)
Τά 6 χαρακτηριστικότερα ζῶα τοῦ Βόρειου Πόλου εἶναι
3 ἀρκοῦδες καί 3 φώκιες. (Γυµνάσιο Ἀθήνας)
Ἐρώτηση: "Τί γνωρίζετε γιά τίς εἰκονοµαχίες;"
Ἀπάντηση: "Εἰκονοµαχίες ἦταν οἱ µάχες πού ἔκαναν οἱ λαοί γιά τίς εἰκόνες. Ὅποιος
κέρδιζε τή µάχη κέρδιζε καί τίς εἰκόνες". (Γυµνάσιο Ἀθήνας)
"Ὁ Ε. Λύτης καί ὁ Σ. Ἐφέρης εἶναι καί οἱ δύο Ἕλληνες
ποιητές κατηγορίας Νόµπελ". (Γυµνάσιο Ἀργοστολίου)
"Οἱ Δέκα Ἐντολές γράφτηκαν ἀπό τόν Σινά καί
παραδόθηκαν στόν Μωϋσῆ στήν Πλάκα. Ἦταν ὅλες πέτρινες, ἀλλά σαφέστατες". (Ὑποψηφ.
Σχολῆς Ἀστυνοµίας)
"Ὁ Κουστώ εἶναι ἕνας σύγχρονος Ὀδυσσέας, ἀλλά
πού δέν κατοικοῦσε στήν Ἰθάκη, καί γιά τό λόγο αὐτό οἱ περιπέτειές του δέν
λέγονται Ὀδύσσειες, ἀλλά Κουστωδίες". (Ὑποψηφ. Σχολῆς Ἀστυνοµίας).
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ»
Ἀρ. Τεύχους 96-98
ΙΟΥΝΙΟΣ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου